خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهنازی و میرحسینی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند

فارس | ورزشی | شنبه، 18 آبان 1398 - 12:30
سرمربیان تیم‌های والیبال سایپا و شهداب یزد به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.
واليبال،تيم،شهداب،ميرحسيني

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم‌های سایپا و شهداب یزد در هفته سوم لیگ برتر والیبال، ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی سرمربیان دو تیم، به علت درگیری لفظی در طول مسابقه، به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.
به این ترتیب، ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا و عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم شهداب یزد، برای رسیدگی به اتفاقات رخ داده، باید روز دوشنبه 20 آبان در کمیته انضباطی حضور یابند.
انتهای پیام/س