شهنازی و میرحسینی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند
فارس
|
ورزشی
|
شنبه، 18 آبان 1398 - 12:30
سرمربیان تیمهای والیبال سایپا و شهداب یزد به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیمهای سایپا و شهداب یزد در هفته سوم لیگ برتر والیبال، ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی سرمربیان دو تیم، به علت درگیری لفظی در طول مسابقه، به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.
به این ترتیب، ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا و عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم شهداب یزد، برای رسیدگی به اتفاقات رخ داده، باید روز دوشنبه 20 آبان در کمیته انضباطی حضور یابند.
انتهای پیام/س