خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دارت قهرمانی کشور

فارس | ورزشی | شنبه، 11 آبان 1398 - 11:45
مسابقات دارت قهرمانی کشور با قهرمانی سپاهان به پایان رسید.
تيم،سپاهان،جايگاه،ورزشي،تهران،دارت،اعرابي،دونفره

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان با قهرمانی تیم سپاهان در مجموع رده بندی تیمی همراه شد.
در این رقابتها که با حضور ۳۴ تیم از ۳۰ استان کشور در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 کولان سنندج برگزار شد بعد از تیم سپاهان، تیم تهران دوم شد و تیم اردبیل در جایگاه سوم ایستاد.
در فینال بخش انفرادی این رقابتها حسین اعرابی از سپاهان همشهری خود علیرضا ایزدی را با حساب ۵ بر ۴ مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت، امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهبازپور از لرستان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش تیمی ۴ نفره سپاهان متشکل از حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، محمود هارونی و یدالله فروغی مقابل تیم تهران به برتری رسید و قهرمان شد، همچنین تیمهای کردستان و البرز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
و بالاخره در فینال رقابتهای بخش دونفره تیم دونفره حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از سپاهان مقابل تیم دونفره اردبیل به برتری دست یافت و قهرمان شد، همچنین تیمهای تهران الف و توابع تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
مراسم اختتاحیه این رقابتها با حضور حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، فرهاد مبین رییس هیات انجمنهای ورزشی استان کردستان و شاهو هاشمی نسب سرپرست کمیته دارت استان برگزار شد.
انتهای پیام/س