امیری: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم
تسنیم
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 09 آبان 1398 - 21:56
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم و از آنها عذرخواهی میکنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از تساوی بدون گل مقابل ماشینسازی گفت: از هواداران عذرخواهی میکنم و باید بگویم که مثل آنها از اینکه نتوانستیم مقابل ماشینسازی به پیروزی برسیم ناراحت هستیم.
همچنین شجاع خلیلزاده گفت که به دلیل داشتن تب و لرز نمیتواند صحبت کرد.
انتهای پیام/