مرد سال آسیا در گیتی پسند
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 02 آبان 1398 - 18:23
علی اصغر حسن زاده در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل ۹۸ _۹۹ به گیتی پسند پیوست.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاپیتان تیم ملی فوتسال در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل ۹۸ _۹۹ به گیتی پسند پیوست.
علی اصغر حسن زاده که اکنون کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران است در سالهای ۹۵ و ۹۶ طی دو سال در باشگاه گیتی پسند حضور داشت و با این باشگاه سابقه قهرمانی در لیگ ایران و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.
بیشتر بخوانید: بازیکن جدید به تیم فوتسال سوهان محمد سیما اضافه شد
همچنین حسن زاده در سالهای ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از سویای اف سی به عنوان بهترین بازیکن آسیا برگزیده شده است.
انتهای پیام/
آخرین اخبار از فوتسال ایران