خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس مجلس قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو را تبریک گفت

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | چهارشنبه، 01 آبان 1398 - 16:39
علی لاریجانی در پی کسب عنوان قهرمانی توسط سانداکاران تیم ملی ووشو تبریک گفت.
ووشو،مجلس،لاريجاني،پيامي،تبريك،كشورمان

طی پیامی؛
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی کسب عنوان قهرمانی توسط سانداکاران تیم ملی ووشو پیامی تبریک صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان موجب شادی و مسرت گردید.
این دستاورد درخشان جهانی که بهترین نتیجه در طول تاریخ ورزش رزمی ووشو در کشورمان است، باردیگر جلوه‌ای از قدرت آفرینی جوانان این ملت رشید را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و مسئولان‌تیم، امیدوارم همواره شاهد درخشش جوانان کشورمان در تمامی عرصه‌ها باشیم.
علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام/