خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چگونه فروش محصولات خود را افزایش دهیم

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 16:52
طی سال‌های اخیر با ورود موبایل‌های هوشمند حضور شبکه‌های اجتماعی رونق فراوانی یافته و باعث شده بخش زیادی از کسب و کارها محصولات خود را در این رسانه‌ها بنا کنند.
فروش،اجتماعي،اعتماد،خريدار،رايگان،جلب،محصولات،آنلاين،فروشندگ ...

طی سال‌های اخیر با ورود موبایل‌های هوشمند حضور شبکه‌های اجتماعی رونق فراوانی یافته و باعث شده بخش زیادی از کسب و کارها محصولات خود را در این رسانه‌ها بنا کنند.
به گزارش ایسنا، بنا براعلام ونکا، از سازندگان صنایع دستی و هنری گرفته تا فروشندگانی که در منزل به فروش کالا مشغول هستند، از عمده دلایلی که تمایل دارند در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را تبلیغ کنند، رایگان و پرمخاطب بودن آن است.
زیرا نیاز نیست هزینه‌ای را برای ساخت و مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی صرف کنند.
البته پرمخاطب بودن شبکه‌های اجتماعی به این معنا نیست که به راحتی می‌توان جذب مشتری و خریدار نمود زیرا این دو مقوله کاملا جدا از هم هستند.
اما دو مشکل اساسی در کار با شبکه‌های مجازی برای کسب و کارها وجود دارد:
· سخت و تخصصی بودن جذب مشتری و بازدید کننده موثر
· اعتماد نداشتن بیشتر بازدیدکنندگان به دلیل کلاهبرداری‌های زیاد در شبکه‌های اجتماعی
اولین مورد جذب بازدیدکننده موثر یا درواقع خریدار واقعی است.
باید زمان زیادی در شبکه‌های اجتماعی سپری کنید تا بتوانید دیده شوید و یا مجبور هستید برای تبلیغات هزینه بپردازید که البته این موضوع هم دردسرهای خود را دارد چون طبعا در صورتی که تخصصی در این امر نداشته باشید پول خود را هدر داده‌اید.
اما موضوع دیگر جلب اعتماد است.
فروشندگان کالا در شبکه‌های اجتماعی تمام سعی خود را می‌کنند تا اعتماد بازدیدکننده را جلب کنند از قرار دادن تصویر پرداختی‌ها گرفته تا نمایش دادن نظر مشتریان درباره خریدشان.
ولی کماکان کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی استرس را به ذهن بازدیدکنندگان و خریداران احتمالی القا می‌کند و همین باعث می‌شود از خریدشان منصرف شوند یا آنقدر شما را سوال پیچ کنند تا خسته و کلافه شوید!
در سال‌های اخیر نرم‌افزار و سایت‌های فراوانی برای فروش محصولات کاربران به وجود آمدند.
از فروش‌های بی‌واسطه گرفته که متاسفانه امنیت پایینی داشتند و هر روز شاهد کلاهبرداری‌های جدید هستیم تا فروش‌های با واسطه که تسویه‌های حساب های دیر – قوانین سختگیرانه و همچنین کارمزدهای بالا باعث می‌شود برای مشتریان ملال‌آور شود.
راهکار چیست؟
یک سیستم خرید و فروش آنلاین به نام ونکا venka که تمام این مشکلات را به شکل دلسوزانه و بهینه برطرف نموده و تمام تلاشش در این است که رضایت هر دوکاربر خریدار و فروشنده را جلب کند.
قوانین آسان – جلوگیری ۱۰۰درصدی از اتلاف هزینه تبلیغات و همین‌طور پشتیبانی ۲۴ ساعته از ویژگی‌های این سیستم بازاریابی آنلاین است.
در واقع فروشندگان با عضویت در ونکا به صورت رایگان محصولات خود را ثبت و مدیریت می‌کنند و منتظر می‌مانند تا مشتریان واقعی محصولاتشان را خریداری کنند.
آقای فرشید خوب موسس و صاحب برند ونکا اینگونه توضیح داد :
ونکا هدفش افزایش فروش و جلب اعتماد برای کسب و کارهای سیار یا دارای فروشگاه است.
به زبان ساده ونکا برای فروشندگان بازاریابی آنلاین انجام می‌دهد و محصولاتشان را به کاربران هدف نمایش می‌دهد.
مثلا خانمی در خانه عروسک می‌سازد یا آقایی که مغازه زیورآلات دارد و در شبکه‌های اجتماعی کالای خود را برای فروش قرار داده است.
طبعا این افراد خیلی خیلی دوست دارند سیستمی حرفه‌ای کار تبلیغات و اعتماد سازی را برای آنها بصورت رایگان انجام دهد و این افراد وقتشان را برای این‌گونه موضوعات حاشیه‌ای تلف نکنند.
دقیقا ونکا این نیازها را برطرف می‌کند یعنی فروشنده به رایگان محصولاتش را در پنل فروشندگی خود ثبت می‌کند و پس از آن که محصولش به فروش رسید و پیامک فروش را دریافت نمود محصول را برای خریدار ارسال می‌نماید.
به دلیل اینکه ونکا دارای مجوزهای رسمی است مخاطبان به راحتی به او اعتماد می‌کنند و باعث افزایش فروش می‌شود.
آدرس وبسایت www.venka.ir
شماره تماس پشتیبانی ۲۴ ساعته ۰۱۳۴۲۵۳۳۷۲۶
انتهای رپرتاژ آگهی