خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احمری: آتش سوزی در اتاق سرور بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک مهار شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 02:22
اراک- رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری اراک گفت: آتش سوزی در اتاق سرور این مرکز درمانی مهار و خدمات درمانی بدون وقفه ادامه دارد.
درماني،خوانساري،اراك،حادثه،مديريت،مركز،بيماران،بيمارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، آذین احمری اظهار کرد: در پی وقوع حریق در اتاق سرور فاز دوم مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری اراک، کد بحران در بیمارستان فعال شد و تمامی اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های مدیریت بحران و با هماهنگی کامل واحدهای مرتبط به اجرا درآمد.
وی افزود: با اقدام به‌ هنگام تیم مدیریت بحران بیمارستان آیت الله خوانساری اراک و حضور سریع نیروهای آتش‌نشانی، این حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار و از گسترش آن به سایر بخش‌ها جلوگیری شد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری اراک گفت: این حادثه هیچ‌گونه خسارتی به تجهیزات درمانی، بیماران و بخش‌های ارائه‌دهنده خدمات وارد نکرد و تمامی خدمات درمانی و پشتیبانی مرکز بدون هیچ‌گونه وقفه یا اختلال ادامه یافت.
وی با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه بیمارستان در مواجهه با شرایط بحرانی، تاکید کرد: در حال حاضر تمامی بخش‌ها به‌صورت عادی فعال بوده و روند خدمت‌رسانی به بیماران طبق روال در حال انجام است.
گفتنی است در جریان این حادثه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع، مدیر پشتیبانی، مدیران حوزه‌های مرتبط دانشگاه و تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری در محل حضور یافتند و ضمن نظارت میدانی بر روند مدیریت حادثه، هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم را برای تأمین زیرساخت‌ها، تداوم خدمات و بازگشت کامل شرایط به وضعیت عادی انجام دادند که این حضور و تصمیم‌گیری‌های به‌موقع نقش مؤثری در کنترل سریع شرایط و استمرار خدمت‌رسانی به بیماران داشت.