خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخشش ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های اسکیت کشور

مهر | استان‌ها | شنبه، 20 مهر 1398 - 16:10
شهرکرد- ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های اسکیت کشور خوش درخشیدند.
مدال،نقره،محمدمهدي،مسابقات،اسما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مسابقات اسکیت سرعت با حضور ۶۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اصفهان برگزار شد.
ورزشکاران چهارمحال و بختیاری هشت مدال طلا، نه نقره و سه برنز این مسابقات را از آن خود کردند.
سارینا برجیان، محمدمهدی الهیان، امیر بهزادی و ایرسا ریاحی هر کدام دو مدال طلای این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
همچنین اسما سهرابی دو مدال نقره، بنیامین حاتمی دو مدال نقره، آنیسا قربانی دو مدال نقره، محمدمهدی نفر یک مدال نقره، نادیا بنی‌حنیفه یک مدال نقره و فاطمه ابراهیمی هم یک مدال نقره را کسب کردند.
سه مدال برنز این مسابقات نیز به محمدمهدی نفر، اسما شریف یلمه و فاطمه ابراهیمی رسید.
بهروز افضلی به عنوان مربی و کوروش احمدی به عنوان سرپرست هدایت این تیم شهرستان را بر عهده داشتند.