سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غلامی درباره عزل و نصب ها در دانشگاهها به نمایندگان توضیح داد

مهر | سیاسی | سه شنبه، 16 مهر 1398 - 17:30
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم در جلسه امروز این کمیسیون به سئوالی درباره عزل و نصب ها در دانشگاهها پاسخ داد.
سئوال،نماينده،تحقيقات،علوم،مجلس،ارسال

محمد جود ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سئوالات چند تن از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت.
وی با اشاره به سئوال عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین از غلامی گفت: سئوال این نماینده درباره عملکرد ضعیف کمیته موارد خاص در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود که وزیر علوم توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد که نماینده مردم نائین مستندات خود را درباره سئوال مذکور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی دو هفته آینده ارسال کند و در صورتی که قانع نشد، این سوال جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.
ابطحی با بیان اینکه همچنین سئوال حسینی کیا نماینده مردم سنقر از غلامی در این جلسه مطرح شد، اظهار داشت: سئوال این نماینده درباره عزل و نصب ها در دانشگاهها بود که قرار شد این نماینده هم مستندات خود را در این باره به وزیر علوم در دو هفته آتی ارائه کند و در صورت قانع نشدن، این سئوال به صحن مجلس ارسال شود.