افتتاح اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مُهر
ایسنا
|
استانها
|
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 14:45
اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مُهر با هدف کمک به بیماران بی بضاعت راهاندازی شد.
اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مُهر با هدف کمک به بیماران بی بضاعت راهاندازی شد.
به گزارش ایسنا، دوشنبه ۱۵ مهر، طی آئینی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام حسین(ع) به عنوان یک مرکز پزشکی خیریه افتتاح شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر گفت: این مرکز تخصصی و فوق تخصصی با تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع احداث و راه اندازی شده است.
سید حسن خلیلی افزود: این مرکز به همت سید محمدباقر علامه، از اهالی نیک اندیش و خیر شهرستان، ایجاد و راهاندازی شده و در زمینه اطفال، داخلی، قلب، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و دندانپزشکی فعالیت خواهد داشت.