نواختن زنگ مهر عاطفهها در مشهد
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 11:09
مشهد - زنگ عاطفهها صبح امروز با حضور علیرضا رزمحسینی، استاندار خراسان رضوی در مشهد نواخته شد.
به گزارش خبرنگار مهر، زنگ عاطفهها، صبح امروز با حضور علیرضا رزمحسینی، استاندار خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و حبیبالله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در دبیرستان شهدای نیروی انتظامی مشهد نواخته شد.
زنگ عاطفهها توسط یکی از خیران که از بازنشستگان آموزش و پرورش است، به صدا درآمد.