خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان مسابقات تور ایرانی "تنیس روی میز" بانوان در کرمانشاه

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 06 مهر 1398 - 09:13
اولین دوره مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان ایران با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه پایان یافت.
مسابقات،استان،تنيس،ميز،كرمانشاه،دوره،برگزار

اولین دوره مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان ایران با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه پایان یافت.
طاهره جعفری وفا نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای چهارم و پنجم مهر در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز بود، 72 ورزشکار زن برتر تنیس روی میز ایران در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: پس از پایان دو روز رقابت، شیما صفایی از استان همدان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت.
غزاله ملاطلب از استان البرز درجایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک هم به فاطمه جمالی‌فر و مریم فرعی هر دو از استان البرز رسید.
وی بابیان اینکه این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، عنوان کرد: از استان کرمانشاه پنج ورزشکار در این مساباقت حضور داشتند که با توجه به سنگین بودن رقابت‌ها تنها سارا شهسواری توانست در جایگاه هفتم قرار گیرد.
هشتمین دوره مسابقات تورایرانی تنیس روی میز بانوان به مناسبت گرامیداشت داور بین المللی "منیجه ابری" برگزار شد.
انتهای پیام