تهران خنکتر میشود
مشرق
|
اجتماعی و حوادث
|
چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 20:22
از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
به گزارش مشرق، خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، بهویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.