سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بگوویچ: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

تسنیم | ورزشی | جمعه، 22 شهریور 1398 - 21:37
وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: به تمام بازیکنانم تبریک می‌گویم که نهایت تلاش خود را کردند.
تسنيم،وينكو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، وینکو بگوویچ پس از تساوی یک-یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: به تمام بازیکنانم تبریک می‌گویم که نهایت تلاش خود را کردند.
ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نمایش خوبی داشتیم.
ما یک بر صفر پیش افتادیم و فرصت‌های دیگری هم داشتیم، اما به گل دوم نرسیدیم.
ادامه دارد...