بگوویچ: به بازیکنانم تبریک میگویم
تسنیم
|
ورزشی
|
جمعه، 22 شهریور 1398 - 21:37
وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان گفت: به تمام بازیکنانم تبریک میگویم که نهایت تلاش خود را کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، وینکو بگوویچ پس از تساوی یک-یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: به تمام بازیکنانم تبریک میگویم که نهایت تلاش خود را کردند.
ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نمایش خوبی داشتیم.
ما یک بر صفر پیش افتادیم و فرصتهای دیگری هم داشتیم، اما به گل دوم نرسیدیم.
ادامه دارد...