نوای شام غریبان در گالیکش طنینانداز شد
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 05:22
گالیکش- مردم گالیکش همزمان با شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با برپایی آیینهای سوگواری و روشن کردن شمع، عشق و ارادت خود به مکتب عاشورا را به نمایش گذاشتند.
گالیکش- مردم گالیکش همزمان با شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با برپایی آیینهای سوگواری و روشن کردن شمع، عشق و ارادت خود به مکتب عاشورا را به نمایش گذاشتند.