نقد و بررسی سریال «بوی باران» برگزار شد
تسنیم
|
فرهنگی و هنری
|
سه شنبه، 22 مرداد 1398 - 12:38
نشست نقد و بررسی عوامل سازنده سریال «بوی باران» امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عوامل سازنده سریال «بوی باران» امروز سهشنبه بیست و دوم مردادماه، در امورمخاطبان روابط عمومی رسانه ملی، پاسخگوی سامانه 162 بودند.
علاوه بر تهیهکننده، کارگردان و نویسندگان سریال، بازیگران نقشهای (فریدون) فخرالدین صدیق شریف، (رستگار) سید مهردادضیایی، (سهیل) شهاب شادابی، (شهاب) محمدرضا هاشمی، (مرجان) شهرزاد کمالزاده، (سمیه) مریم کاویانی، (ناجیه)سپیده خداوردی، (فریبا) آزیتا ترکاشوند، به واحد ارتباطات مردمی آمدند.
بعد از این گفتگوی مردمی، نشست خبری این سریال در ادارهکل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.
سریالی که از تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت؛ «بوی باران» که از ابتدا نامش «عروس تاریکی» بود.
این خبر در حال تکمیل است...