خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان کار تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۲ برد و ۲ باخت

مهر | ورزشی | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 15:23
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۴ بازی، کسب ۲ برد، ۲ باخت و جایگاه پانزدهم به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.
تيم،اپه،شمشيربازي،اسلحه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای تیمی اسلحه اپه مردان در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه ۲ تیر) در هند برگزار شد و طی آن تیم کشورمان به مصاف حریفانش رفت.
این تیم در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
ملی پوشان ایران در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم شمشیربازی اسلحه اپه در جدول بازنده ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد و با کسب جایگاه پانزدهم به کار خود پایان داد.