پس از استقبال عالی از برگزاری سری اول: ثبت نام دوره دوم دورههای بازاریابی دیجیتال نکست آکادمی آغاز شد
تسنیم
|
بازار
|
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 22:38
در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست مجموعا 80 نفر شرکت کردند. دورهها به میانه رسیده و در اوایل بهمنماه سال جاری به اتمام میرسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه 97 آغاز خواهد شد.

خلاصه خبر
نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزههای دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارتهای فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان 97 تأسیس شد.
نکست هدف اصلی خود را انتقال آموزش از فضای نظری به فضای واقعی کسب و کار اعلام کرده بود.
با توجه به تجربهای که در سال 95 در برگزاری دورههای بازاریابی دیجیتال با همکاری برندهای برتر دیجیتال و آموزش کشور داشتیم این بار هم با تیمی منسجم و قوی و با بهرهگیری از بخشی از مدرسانی که سابقا با آنها همکاری داشتیم و بخشی دیگر با کمک مدرسان جدید و همکاری برندهای برتر حوزه دیجیتال و استارتاپهای خوب کشور دورهها را آغاز کردیم.
پیش ثبت نام دورههای پیش رو به همراه اطلاعات کامل دورهها نظیر سیلابس، مدرسان و شهریه دورهها در سایت ایوند آغاز شده است.
هر هفته مدرسان مختلفی با موضوعات گوناگون در نکست حضور پیدا میکنند و این موضوع باعث ایجاد دید وسیع مخاطبان به حوزه دیجیتال میشود و تجربیات خوبی را برایشان رقم میزند تا در نهایت خودشان بتوانند مسیرهای جدید را کشف کرده و با خلاقیت و نوآوری اتفاقات جدیدی را در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کنند.»
نکست هدف اصلی خود را انتقال آموزش از فضای نظری به فضای واقعی کسب و کار اعلام کرده بود.
با توجه به تجربهای که در سال 95 در برگزاری دورههای بازاریابی دیجیتال با همکاری برندهای برتر دیجیتال و آموزش کشور داشتیم این بار هم با تیمی منسجم و قوی و با بهرهگیری از بخشی از مدرسانی که سابقا با آنها همکاری داشتیم و بخشی دیگر با کمک مدرسان جدید و همکاری برندهای برتر حوزه دیجیتال و استارتاپهای خوب کشور دورهها را آغاز کردیم.
پیش ثبت نام دورههای پیش رو به همراه اطلاعات کامل دورهها نظیر سیلابس، مدرسان و شهریه دورهها در سایت ایوند آغاز شده است.
هر هفته مدرسان مختلفی با موضوعات گوناگون در نکست حضور پیدا میکنند و این موضوع باعث ایجاد دید وسیع مخاطبان به حوزه دیجیتال میشود و تجربیات خوبی را برایشان رقم میزند تا در نهایت خودشان بتوانند مسیرهای جدید را کشف کرده و با خلاقیت و نوآوری اتفاقات جدیدی را در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کنند.»