خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پالایشگاه شازند رفتار مسئولانه‌تری نسبت به وضعیت آلودگی خود داشته باشد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 06 مرداد 1398 - 23:40
استاندار مرکزی خواستار رفتار مسئولانه‌تر پالایشگاه شازند نسبت به وضعیت آلودگی خود شد.
انتقال،آلودگي،كارگروه،اراك،جلسه،شازند

استاندار مرکزی خواستار رفتار مسئولانه‌تر پالایشگاه شازند نسبت به وضعیت آلودگی خود شد.
به گزارش ایسنا، سید علی آقازاده در دومین جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک در سال جاری، در خصوص وضعیت آلودگی پالایشگاه شازند بیان کرد: این صنعت بزرگ باید مسئولانه‌تر رفتار کند و شاید بهتر بود در این جلسه به جای مسئول محیط زیست شرکت، شخص مدیرعامل حاضر می‌شد و پاسخگوی مطالب مطرح شده می‌بود.
وی در خصوص انتقال صنوف به شهرک خودرو بیان کرد: انتقال فی نفسه کاری سخت است و مسلماً صنوف این انتقال را راحت نمی‌پذیرند لازم است که یک کارگروه برای این موضوع در شهرداری اراک ایجاد شود تا کار به خروجی بینجامد.
استاندار مرکزی گفت: انتقال تنها ۳۰ واحد قابل قبول نیست، میلیاردها تومان برای شهرک هزینه شده است و بیم آن می‌رود که این فضای ایجاد شده از هدف اصلی خود دور شود، به همین دلیل باید کمیته‌ای تشکیل شود و هر جلسه گزارشی کمی از روند انتقال واحدها به کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک ارائه شود و امروز که همه ارکان استان از شهرداری برای انتقال، حمایت می‌کنند باید کار به سرعت انجام شود.
انتهای پیام