خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرماندار دیلم: رضایتمندی مردم نتیجه عملکرد دستگاه قضایی است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 07 تیر 1405 - 21:02
بوشهر- فرماندار دیلم با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی شهرستان، رضایتمندی مردم را حاصل تلاش و تعهد مجموعه دادگستری دانست.
دادگستري،شهرستان،ديلم،قضا،مطلوب،قضايي،اجرايي

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم به مناسبت ۷ تیرماه و هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای والامقام دستگاه قضا، این هفته را تبریک گفت و از خدمات مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان در تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرد.
فرماندار دیلم با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه قضایی شهرستان، رضایتمندی مردم در حوزه قضا را نتیجه تلاش، تعهد و همدلی مجموعه قضات و کارکنان دادگستری دانست.
وی همچنین تعامل و هماهنگی مطلوب میان دادگستری، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در رفع مسائل شهرستان و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.
در پایان این دیدار، بر تداوم همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید شد.