هوادار اسکاتلندی: من شاهد نسلکشی فلسطینیها بودم
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهانبین با انتشار ویدئویی نوشت:
هوادار تیم اسکاتلند در حاشیه بازی این کشور با برزیل در آمریکا خطاب به کسانی که پرچم رژیم صهیونیستی را در دست داشتند شعار داد:
«فلسطین را آزاد کنید.
من در غزه پرستار بودم.
من داوطلبانه در غزه کار کردم.
من دیدهام چه اتفاقی میافتد.
نسلکشی در جریان است.
فلسطین را آزاد کنید.»
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.