صدای آژیر دوباره در بحرین فعال شد
مشرق
|
بینالملل
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 08:32
منابع خبری از فعال شدن مجدد صدای آژیر هشدار در بحرین گزارش می دهند.
به گزارش مشرق، وزارت کشور بحرین رسماً از فعال شدن آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.
این وزارتخانه از شهروندان خواست به نزدیکترین پناهگاه یا مکان امن پناه بگیرند.
از بامداد امروز تاکنون این دومین باری است که صدای آژیر در بحرین به صدا در میآید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از حمله موشکی و پهپادی به پایگاه «علی السالم» در کویت و ناوگان پنجم نیروی دریایی در بندر سلمان بحرین خبر داده بود.