نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 10:11
بندرعباس- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد کلاس اولیهای استان، در سامانه نام نویسی کردهاند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حوریه حاجی زاده اظهار کرد: از ۳۰ هزار تن دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان تاکنون ۲۳ هزار تن نام نویسی شدهاند.
وی گفت: از این شمار سیزده هزار و ۴۰۰ تن، حدود ۶۰ درصد نام نویسی خود را قطعی کردهاند.
حاجی زاده افزود: والدین برای قطعی کردن نام نویسی فرزندان خود باید به مدارس بصورت حضوری مراجعه کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به احتمال تمدید نام نویسی کلاس اولیها گفت: نام نویسی کلاس اولیها از اول خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.