سه نیروی مرزبانی پاکستان در یک انفجار کشته شدند
مشرق
|
بینالملل
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 08:22
در حمله به یک مقر امنیتی در شهر کراچی پاکستان، چند نظامی کشته شدند.
به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز گزارش داد که انفجار یک خودروی بمبگذاریشده که یک مقر نیروهای امنیتی در پاکستان را هدف قرار داد و به دنبال آن درگیریهایی میان مهاجمان و نیروهای امنیتی رخ داد.
این خبرگزاری افزود که در حمله به ساختمانی در شهر کراچی، دستکم سه نفر از نیروهای مرزبانی «رِنجرز» پاکستان کشته شدند.
گفتنی است که رنجرز یک نیروی شبهنظامی و مرزبانی است که زیر نظر وزارت کشور و نه ارتش پاکستان فعالیت میکند.