خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رژیم صهیونیستی الخیام در جنوب لبنان را به آتش کشید

مهر | بین‌الملل | یکشنبه، 07 تیر 1405 - 09:43
ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد انفجارهای متعدد در شهرک الخیام، منازل مسکونی شهروندان را در جنوب لبنان به آتش کشید.
صهيونيستي،رژيم،شهرك

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک الخیام، انفجارهای متعددی را در این شهرک انجام داده و منازل مسکونی را در آن به آتش کشید.
از سوی دیگر پهپادهای رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل، در حریم هوایی شهر بعلبک و اطراف آن به پرواز درآمدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه مدعی شده که تعدادی از عناصر حزب الله و سکوهای پرتاب موشک این حزب در شهر نبطیه را هدف حمله قرار داده است.