۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کردند
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 08:01
ایلام - فرماندار مهران گفت: ۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کرده اند.
حیدر نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تا صبح امروز، بیش از ۲۲۶ هزار زائر از پایانه شهید سلیمانی تردد کردهاند.
وی افزود: با آغاز موج بازگشت، هر ساعت بر تعداد زائران افزوده میشود و پیشبینی میشود در روزهای آینده نیز این روند صعودی ادامه داشته باشد.
فرماندار مهران با اشاره به تمهیدات اندیشیدهشده برای بازگشت راحت زائران تصریح کرد: حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مستقر هستند تا زائران را به شهرهای مختلف کشور منتقل کنند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود حجم بالای تردد، خوشبختانه مشکلات چندانی در مرز گزارش نشده است و امیدواریم با ادامه هماهنگی دستگاههای مسئول، شاهد بازگشت ایمن و روان تمامی زائران به شهرهای خود باشیم.