ترامپ با نقض مجدد تفاهمنامه، تجاوز به اهدافی در ایران را تائید کرد
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 03:33
دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا بار دیگر با نقض مجدد تفاهمنامه حمله تجاوزکارانه این رژیم به خاک ایران را تائید کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان - دونالد ترامپ شنبه شب به وقت محلی در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود با تایید نقض آتش بس و تجاوز به ایران گفت:«هواگردهای ایالات متحده لحظاتی پیش انبارهای موشکی و پهپادی ایران و همچنین سایتهای راداری ساحلی را به دلیل نقض دوباره توافق آتشبس هدف قرار دادند!»
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار لفاظی ها و زیاده خواهی های واشنگتن مدعی شد: «احتمال بسیاری وجود دارد که آنها هرگز درس نگیرند!
ممکن است زمانی برسد که دیگر نتوانیم [با آنها] معقول باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم بهصورت نظامی کامل کنیم.
اگر چنین شود، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!»