بالگرد اورژانس یزد جهت انتقال بیمار تصادفی به پرواز درآمد
مهر
|
استانها
|
شنبه، 06 تیر 1405 - 16:01
یزد - رئیس اورژانس استان یزد گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان یزد برای انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما به پرواز درآمد و این مصدوم را از مروست به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، جواد سهیلی اظهار داشت: شنبه ششم تیر ۱۴۰۵، بالگرد اورژانس هوایی استان به منظور تسریع در روند انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما، به سمت مروست اعزام شد.
وی افزود: پس از تحویل بیمار، اقدامات درمانی لازم توسط تیم اورژانس در طول مسیر انجام شد و مصدوم برای تکمیل روند درمان به بیمارستان شهید رهنمون یزد انتقال یافت.