سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بالگرد اورژانس یزد جهت انتقال بیمار تصادفی به پرواز درآمد

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 16:01
یزد - رئیس اورژانس استان یزد گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان یزد برای انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما به پرواز درآمد و این مصدوم را از مروست به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل کرد.
اورژانس،بيمار،انتقال

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد سهیلی اظهار داشت: شنبه ششم تیر ۱۴۰۵، بالگرد اورژانس هوایی استان به منظور تسریع در روند انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما، به سمت مروست اعزام شد.
وی افزود: پس از تحویل بیمار، اقدامات درمانی لازم توسط تیم اورژانس در طول مسیر انجام شد و مصدوم برای تکمیل روند درمان به بیمارستان شهید رهنمون یزد انتقال یافت.