تنگه هرمز در مدیریت هوشمند نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است
رئیس ستاد هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: هر کس قصد عبور از تنگه هرمز را دارد، بداند که عبور از این آبراه حیاتی تنها با احترام به اقتدار و خطوط ترسیمشده ایران امکانپذیر است.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امیرحسینی - دومین جلسه ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شنبه، ۶ تیر ۱۴۰۵ با حضور ابراهیم عزیزی، رئیس ستاد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.
ابراهیم عزیزی گفت: نباید فقط به همین هفته که به نام افشای حقوق بشر آمریکایی است قناعت کرد، جنایات آمریکا سیاهه طولانی در این سالها دارد؛ به ویژه در جنگ چهل روزه.
این هفته هر روزش خیانت به ایران توسط آمریکای مدعی تقوق بشر است.
اگر تاریخ آمریکا در این ۲۴۹ سال را ببینیم سیاههای از اعمال ظلم علیه بشریت است و دویست جنگ و عملیات نظامی در کارنامهشان وجود دارد و این جزئی از تاریخ ننگینشان است.
وی ادامه داد: ما در این هفته به دنبال معرفی چهره واقعی و عریان آمریکا هستیم؛ مدعیان حقوق بشر و دموکراسی باید بدانند چه جنایاتی را در عراق، فلسطین و لبنان و ایران برجای گذاشتند.
دنیا باید بداند مدعیان حقوق بشر با چه نگاه شیطانی دانشآموزان مظلوم میناب و لامرد و سایر نقاط کشور را هدف قرار دادند.
رئیس ستاد هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه بعد از جنگ رمضان گفت: ایران برای برخورد قاطع با هرگونه رفتاری که مغایر با تفاهمنامه امضا شده، ناقض امنیت یا عبور از خطوط قرمز کشور باشد، آمادگی کامل دارد.
پاسخ قاطعانه و شجاعانه نیروهای مسلح به نقض آتشبس اخیر از سوی آمریکا، گواه این مدعاست و پس از این نیز هرگونه بدعهدی آنان، پاسخی پشیمانکننده را به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: آمریکا و تمام کشورهایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند، باید بدانند که عبور از این آبراه حیاتی تنها با احترام به اقتدار و خطوط ترسیمشده ایران امکانپذیر است؛ امروز تنگه هرمز تحت مدیریت هوشمند نیروهای مسلح، به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و با هرگونه تخطی از دستورالعملها و مسیرهای پیشبینیشده، با قاطعیت برخورد خواهد شد.
عزیزی تاکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» برخاسته از کارنامه سیاه و جنایات بیشمار ایالات متحده است؛ تا زمانی که دولت آمریکا رفتارهای کینهتوزانه و اقدامات جنایتکارانه خود را متوقف نکند، ملت بزرگ ایران با صدایی رساتر از گذشته، این شعار را در تمامی مناسبتها فریاد خواهد زد.
وی ادامه داد: همچنین تصریح میشود که هیچگونه بخشنامه یا دستورالعملی مبنی بر محدودیت یا حذف این شعار صادر نشده و اساساً هیچ مقامی چنین وظیفه و مأموریتی ندارد.