گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
مهر
|
بینالملل
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 19:33
وزیران خارجه ایران و امارات متحده عربی تلفنی درباره تازهترین تحولات منطقه گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور تلفنی با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد.