سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادارات این استان شنبه 6 تیر با تاخیر بازگشایی می‌شوند

اعتماد | همه | جمعه، 05 تیر 1405 - 15:44
با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
ساعت،ادارات،خوزستان،آغاز

با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر: 779708 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۰:۳۷
با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، در پی برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا، شنبه ۶ تیر، ساعت ۶:۳۰ صبح مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان فردا از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.
به گزارش ایرنا، ساعت آغاز به کار ادارات در حالت عادی، هفت صبح است.