فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز میشود
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 13:23
کرمان- استاندار کرمان از آغاز فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی این استان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر به دلیل تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی طالبی، ظهر جمعه گفت: با توجه به آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، بهمنظور ایجاد بستر مناسب برای تماشای این مسابقه توسط علاقهمندان، فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
وی افزود: این تصمیم با هدف همراهی با علاقهمندان به تیم ملی فوتبال کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای این دیدار اتخاذ شده است.