حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
مهر
|
اقتصادی
|
پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 17:11
وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پاکنژاد، وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.
وزیر نفت و هیئت همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.
پاکنژاد صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) بهمنظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.