استقبال بحرین از تفاهم ایران و آمریکا / کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشم انتظار فصل جدیدی هستند
اعتماد
|
همه
|
پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 12:44
عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.
استقبال بحرین از تفاهم ایران و آمریکا / کشورهای شورای همکاری خلیج…
عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.
کد خبر: 779611 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۴ ۱۲:۲۰:۵۷
عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.
به گزارش انتخاب، وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاشهایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال میکنیم.
وی افزود: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشمانتظار فصل جدیدی هستند که بر پایه احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از مسیرهای دریایی بنا شده باشد.