دست برتر ایران در مذاکرات به روایت کارشناس امنیت ملی دریایی
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تیوی به نقل از ستوان الکساندرو کریستین هودیستانور در گفتگو با بیبیسی نوشت:
ایران با خواستههای حداکثری به مذاکرات ادامه میدهد اما آمریکا در موقعیت خوبی قرار ندارد و صرفا بهدنبال یک راه خروج از این جنگ است.
تنگه هرمز یک ابزار بازدارندگی و قویترین اسلحه ایران در این جنگ بوده و ایران بهدنبال کنترل مدیریت آن برای دوران پس از جنگ است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.