تحقیر شدن مقامات آمریکایی در سوئیس
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی IranicTV به نقل از بتیا اونگارسارگون، روزنامهنگار، مجری و نویسنده آمریکایی نوشت:
ما در سوئیس تحقیر شدیم، ما بزرگترین ابرقدرت جهان هستیم و با این حال به وضوح به زانو درآمدهایم!
این ما هستیم که به نظر میرسد با زانوی خمیده ظاهر میشویم و از آنها التماس میکنیم که تنگه هرمز را باز کنند.
این یک فاجعه کامل است.
و نه فقط در جبهه ایران، بلکه در عرصه جهانی فاجعه است.
این فقط قدرت آمریکا را به سخره میگیرد.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.