قرار نیست از تنگه هرمز عوارض بگیریم؟ + فیلم
باشگاه خبرنگاران
|
چندرسانهای
|
سه شنبه، 02 تیر 1405 - 21:11
استفاده از عبارت «عوارض» برای هزینهای که قرار است دولتهای ساحلی از تنگه هرمز دریافت کنند، عبارت دقیقی نیست و در واقع هزینه است که بابت ارائه خدمت دولتهای ساحلی دریافت میشود.
باشگاه خبرنگاران جوان - در برنامه «به وقت ایران» از شبکه خبر، ادعای برخی رسانهها به استناد بیانیه عمان در موضوع عدم اخذ عوارض از تنگه هرمز بررسی شد که در واقع در این بیانیه که پس از دیدار با مقامات ایرانی منشر شده است، برای نخستین بار از سوی عمان بیان میشود که قرار است بابت خدماتی که توسط دولتهای ساحلی ایران و عمان ارائه میشود، از کشتی و نفتکشهای عبوری از تنگه هرمز، هزینههایی دریافت شود.