خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تداوم نقض آتش‌بس در لبنان؛ رژیم صهیونیستی به «نبطیه» حمله کرد

مهر | بین‌الملل | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 13:00
رژیم صهیونیستی با ادامه نقض آتش بس در جنوب لبنان، شهروندان لبنانی را در منطقه نبطیه مورد حمله قرار داده و یک بیل مکانیکی را منهدم کرد.
نبطيه،صهيونيستي،لبنان،رژيم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک بیل مکانیکی را مورد حمله قرار دادند که در حال آواربرداری از خانه‌ای بود که قبلاً در شهرک نبطیه الفوقا هدف قرار گرفته بود.
شبکه الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان لبنانی در محله الدیر در شهرک نبطیه الفوقا در جنوب لبنان تیراندازی کردند.
دفاع مدنی جنوب لبنان اعلام کرد که در تیراندازی نیروهای صهیونیستی به شهروندان در نبطیه الفوقا یک نفر شهید و دو نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش این رژیم شروع به ترسیم ویژگی‌های مرحله بعد در لبنان کرده است که بر اساس آن نیروها ملزم به عقب‌نشینی و استقرار در خطوط دفاعی عقب‌تر خواهند بود.