خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هم‌افزایی منابع طبیعی و هلال احمر قروه برای صیانت از طبیعت

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 09:32
قروه_ با هدف گسترش همکاری‌های مشترک در حوزه حفاظت از منابع طبیعی، ترویج درختکاری و مشارکت مردمی تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعیت هلال احمر قروه به امضا رسید.
طبيعي،منابع،همكاري،قروه،شهرستان،مشترك

به گزارش خبرنگار مهر، رؤسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان قروه صبح سه شنبه با هدف تقویت همکاری‌های بین‌دستگاهی و اجرای برنامه‌های مشترک زیست‌محیطی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، دو دستگاه در زمینه برنامه‌ریزی، ساماندهی و اجرای طرح‌های مشترک کاشت نهال در عرصه‌های مستعد منابع طبیعی شهرستان قروه همکاری خواهند کرد.
جلب مشارکت عمومی و مردمی در اجرای طرح‌های فرهنگ‌سازی، آموزش و ترویج حفاظت از منابع طبیعی، از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
همچنین پایش، مراقبت و نگهداری از عرصه‌های نهال‌کاری‌شده، مشارکت در برگزاری پویش‌های نهالکاری، همکاری در زمینه اطفای حریق و مدیریت رخدادهای طبیعی از جمله تعهدات مشترک دو مجموعه در این همکاری خواهد بود.
برگزاری دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان و نیروهای مجرب و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اعلام شده است.
این همکاری با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و سازمانی برای صیانت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز در شهرستان قروه اجرایی می‌شود.