رسانه عبری: دولت اسرائیل فقط روی کاغذ وجود دارد
مشرق
|
بینالملل
|
سه شنبه، 02 تیر 1405 - 04:33
رسانه عبری با تاکید بر اینکه ایران بر آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز شد، اذعان داشت که این رژیم در وضعیت وخیمی قرار دارد.
به گزارش مشرق، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: دولت اسرائیل در وضعیت وخیمی قرار دارد و از راه دور توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اداره میشود.
این روزنامه گفته است: دولت اسرائیل فقط روی کاغذ وجود دارد.
اخیرا در پی تأکید ایران بر لزوم توقف جنگ در تمام جبههها برای شروع مذاکرات سوئیس، ترامپ از رژیم صهیونیستی خواست جنگ در لبنان را متوقف کند تا مانع مذاکرات نشود.
رسانههای عبری بارها به شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود از جنگ علیه ایران اذعان کردهاند.