خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسی: ما آرژانتین هستیم و همه بازی‌ها را باید ببریم

مشرق | ورزشی | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 01:44
همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.
آرژانتين،مسي،پنالتي،لذت،ضربه

به گزارش مشرق، لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بریس مقابل اتریش، ثبت دومین برد آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۶ و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت اظهار داشت: خیلی خوشحالم.
می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و همراه با هم‌تیمی‌هایم جشن بگیرم.
همه اتفاقاتی که تا اینجا رخ داده، فوق‌العاده بوده است.
وی درباره جاه‌طلبی آرژانتین در رقابت‌های این دوره گفت: همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم.
ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.
کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین درباره حمایت هواداران عنوان کرد: تیم ما از دیدن مردم در چنین شرایطی لذت می‌برد؛ از اینکه بتواند چنین شادی‌هایی را به آنها هدیه دهد.
تاکنون چندین شادی به آنها داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه بدهیم.
مسی که در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، در واکنش به آن صحنه گفت: از پنالتی خیلی ناراحت و عصبانی بودم، چون آن را از دست دادم و ضربه بسیار بدی زدم.