خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام تیم ملی ووشوی پسران و دختران به چین

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 01 تیر 1405 - 23:55
تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات ساندای کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای عازم چین شد.
كشور،ووشوي،ووشو،صديقه

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی ووشوی پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های ساندای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.
ملی‌پوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند.
رامین موحدنیا و مریم هاشمی به‌عنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز به‌عنوان مربی، ملی‌پوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.