تصادف ۲ دستگاه پژو پارس در شاهینشهر ۵ مصدوم داشت
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 23:02
اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت پنج نفر در پی برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس در شاهینشهر خبر داد.
عباس عابدی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه اول تیرماه ۱۴۰۵ در اتوبان معلم، بعد از منطقه گز به سمت شاهینشهر رخ داد.
وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس، یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۵ مصدوم شامل ۴ مرد و یک زن یر جای گذاشت، تصریح کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهینشهر منتقل شدند.