خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 01 تیر 1405 - 22:02
گرمسار- فرماندار گرمسار توسعه فیبر نوری و رفع نقاط کور ارتباطی را از مطالبات جدی مردم و صنایع شهرستان خواند و گفت: افزایش پایداری آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی و روستاها، اولویت نخست ماست.
شهرستان،گرمسار،رفع،توسعه،همتي

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان سمنان در فرمانداری بر رفع مشکلات ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.
وی ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری جدی برای ارتقای سطح خدمات تأکید کرد.
فرماندار گرمسار گفت: افزایش و پایداری پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط شهری، روستایی و به‌ویژه شهرک‌های صنعتی از مطالبات مورد نیاز شهرستان است.
همتی خواستار شتاب‌بخشی به توسعه شبکه فیبر نوری گرمسار شد و گفت: احداث سایت‌های جدید تلفن همراه جهت رفع نقاط کور ارتباطی دیگر نیاز شهرستان است.
وی با بیان اینکه پیگیری و رفع چالش‌های موجود در خدمات‌رسانی دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان گرمسار ضرورت دارد افزود: توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بستری ضروری برای توسعه متوازن شهرستان است.