اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 22:02
گرمسار- فرماندار گرمسار توسعه فیبر نوری و رفع نقاط کور ارتباطی را از مطالبات جدی مردم و صنایع شهرستان خواند و گفت: افزایش پایداری آنتندهی در شهرکهای صنعتی و روستاها، اولویت نخست ماست.
به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان سمنان در فرمانداری بر رفع مشکلات ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.
وی ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری جدی برای ارتقای سطح خدمات تأکید کرد.
فرماندار گرمسار گفت: افزایش و پایداری پوشش آنتندهی تلفن همراه در نقاط شهری، روستایی و بهویژه شهرکهای صنعتی از مطالبات مورد نیاز شهرستان است.
همتی خواستار شتاببخشی به توسعه شبکه فیبر نوری گرمسار شد و گفت: احداث سایتهای جدید تلفن همراه جهت رفع نقاط کور ارتباطی دیگر نیاز شهرستان است.
وی با بیان اینکه پیگیری و رفع چالشهای موجود در خدماترسانی دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان گرمسار ضرورت دارد افزود: توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات بستری ضروری برای توسعه متوازن شهرستان است.