خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساماندهی سواحل چالوس با همکاری همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 01 تیر 1405 - 20:34
چالوس - فرماندار چالوس با تأکید بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، گفت: تحقق ساحلی منظم، زیبا و یکپارچه نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه نهادهای مسئول است.
سواحل،ساماندهي،شهرستان،چالوس،ساحلي،تأكيد،فعاليت

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان چالوس که با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت برنامه‌ریزی منسجم برای مدیریت سواحل تأکید کرد.
وی با اشاره به لزوم ارتقای نظم و خدمات‌رسانی در نوار ساحلی شهرستان، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های مرتبط باید با هماهنگی و تعامل بیشتر، زمینه ساماندهی مطلوب سواحل و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و گردشگران را فراهم کنند.
فرماندار چالوس همچنین بر نظارت مستمر بر ۱۴ ایستگاه ساحلی که در مسیر دریافت مجوز فعالیت قرار دارند، تأکید کرد و خواستار تسریع در انجام اقدامات لازم برای ساماندهی و فعالیت قانونمند این ایستگاه‌ها شد.
یوسف‌پور برگزاری نشست توجیهی برای متقاضیان بهره‌برداری از ایستگاه‌های ساحلی را ضروری دانست و افزود: ضوابط، الزامات و مسئولیت‌های مربوط به فعالیت این ایستگاه‌ها باید پیش از آغاز کار به‌طور کامل برای بهره‌برداران تشریح شود.
در این نشست، حاضران درباره نحوه ساماندهی سواحل شهرستان، هماهنگی‌های بین‌بخشی و اجرای برنامه‌های مورد نیاز برای مدیریت بهتر سواحل به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان نیز بر تداوم همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و پیگیری مصوبات جلسه در راستای بهبود وضعیت سواحل شهرستان چالوس تأکید شد.