خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یک دستگاه آمبولانس جدید به مرکز جامع سلامت آبپخش تحویل شد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 01 تیر 1405 - 20:12
بوشهر-بخشدار آب پخش گفت: در راستای تقویت خدمات فوریت‌های پزشکی در بخش آبپخش، یک دستگاه آمبولانس به مرکز جامع سلامت این بخش تحویل و در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت.
ناوگان،سلامت،پزشكي،اقدام،آب

محمد پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این آمبولانس با هدف افزایش توان پاسخ‌گویی به مأموریت‌های امدادی، انتقال بیماران و ارائه خدمات در شرایط اضطراری، به ناوگان مرکز جامع سلامت آبپخش افزوده شده است.
بخشدار آب پخش افزود: با توجه به گستره جغرافیایی بخش و پراکندگی روستاها، تقویت ناوگان آمبولانسی از مطالبات مهم مردم در حوزه سلامت بوده و این اقدام می‌تواند در دسترسی سریع‌تر شهروندان به خدمات فوریت‌های پزشکی مؤثر باشد.
وی گفت: بخشداری آب پخش ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار، فرماندار دشتستان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، تحقق این اقدام را نتیجه توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم این بخش می‌داند.