مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی: از تأسیسات هستهای ایران بازرسی خواهیم کرد
اعتماد
|
همه
|
چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 00:55
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: معتقدیم بازرسی از تأسیسات هستهای ایران در اسرع وقت بهترین گزینه است.
کد خبر: 779470 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ۰۰:۱۷:۵۷
گروسی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شد: معتقدیم بازرسی از تأسیسات هستهای ایران در اسرع وقت بهترین گزینه است.
به گزارش دانشجو، وی افزود: اولویت اصلی ما مشخص کردن محل ذخایر اورانیوم غنیشده با خلوص بالای ایران است.
گروسی در ادعایی دیگر عنوان کرد: ما از محل اورانیوم غنیشده با خلوص بالا اطلاع داریم، اما مهم است که ایران ما را از آن مطلع کند.
وی اضافه کرد: بهزودی با ایران برای تعیین تاریخ بازرسیها و جزئیات مربوط به آن مذاکره خواهیم کرد.