هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
اعتماد
|
همه
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 11:22
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.