ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جادههای مواصلاتی هرمزگان
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 10:44
بندرعباس- رئیس مرکز مدیریت راههای هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جادههای هرمزگان ثبت شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خزایی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جادههای هرمزگان ثبت شده است.
از این شمار بیش از ۳۴ میلیون آمد و شد مربوط به خودروهای سبک و بقیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشت.
محمد خزایی افزود: این آمارها با ۹۳ دستگاه آمد و شد شمار هوشمند و برخط مستقر در جادههای استان برداشت و پردازش شده است.
وی گفت: پایش مستمر این دستگاهها نقش مؤثری در تحلیل الگوی ترافیکی و برنامهریزیهای کلان جادهای ایفا میکند.