۲ روز انفجار کنترلشده مهمات آمریکایی - اسرائیلی در چابهار
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 10:33
چابهار- طی ۲ روز انفجار کنترلشده مهمات آمریکایی - اسرائیلی در چابهار انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار ویژه چابهار گفت: انهدام مهمات عملنکرده آمریکایی ـ صهیونی در روزهای اول و دوم تیرماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر در محدوده پایگاه مستقل امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه اجرا میشود.
علیرضا نورا افزود: با توجه به ماهیت عملیات، احتمال شنیده شدن صدای انفجار در برخی نقاط شهرستان وجود دارد که این موضوع کاملاً طبیعی و ناشی از اجرای برنامههای ایمنسازی پیشبینیشده است.
فرماندار چابهار تاکید کرد: از شهروندان میخواهیم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات و اخبار غیرموثق خودداری کنند و اطلاعات مورد نیاز را صرفاً از طریق رسانههای رسمی و مراجع معتبر دریافت کنند.